Cebulowa

Pełna nadziei wyszukałam w książce kucharskiej przepis na zupę cebulową. Z zapałem zabrałam się za jej przygotowywanie, lecz z każdym kolejnym etapem czułam, że to jednak nie mój smak. Jednak otwarta na nowe, postanowiłam dokończyć dzieła.. I to był błąd. Zmarnowałam mnóstwo składników, zupa kolorem przypominała pomyje i w dodatku była za słodka. 

Jeśli macie sprawdzony przepis na smaczną zupę cebulową.. Ratunku.. Pomocy!!

Za to śniadanie było udane. Kasza jaglana w roli głównej.

Potrzebujemy:
- 80 g kaszy jaglanej
- 1 banan
- 1 łyżka miodu
- płatki migdałowe

Kaszę przygotowujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Przekładamy do miseczki, dodajemy miód, pokrojonego banana i posypujemy płatkami migdałowymi.
Do tego ulubiona kawa.. i sobotni poranek staje się milszy:)


Komentarze

Popularne posty