Uff

Kończący się właśnie weekend uświadomił mi, że nie mam już 18 lat. Nie mam. Nie potrafię pracować na pełnych obrotach z nienagannym uśmiechem na ustach, śpiąc zaledwie kilka skromnych godzin. Nie miej jednak było warto. Jarmark w Dębicy zaliczam do udanych. Mile spędzony czas tak. Czy w przyszłym roku zaglądnę ponownie na dębnicki rynek? Tego jeszcze nie wiem. Jednak mocno trzymam kciuki za organizatorów, by nadal prężnie podejmowali coraz to nowe wyzwania, aby Jarmark stawał się jeszcze bardziej atrakcyjny. A ja ze swojej strony będę go szczerze polecać. Mam nadzieję, że nowe znajomości i wymiana doświadczeń wynagrodzą mi to, że nie mam już 18 lat :)

Poznałam przemiłą i tak ciepłą Panią, że już dawno nikt nowo poznany nie wywarł na mnie tak pozytywnego wrażenia. Tym bardziej zachęcam do zapoznania się z jej pracami, gdyż są wyjątkowe i wykonane z niezwykłym smakiem. Fantastyczne prezenty dla bliskich, jak również do własnego zacisza domowego.

Dom z Aniołem zaprasza :)

http://florystyka-domzaniolem.pl/
Facebook: Dom z Aniołem


Zaległości nadrobię. Obiecuję.

Ciasne, ale własne :)



Komentarze

Popularne posty