Rzuć mi krawieckie wyzwanie vol. 2

Zeszłotygodniowy post wzbudził wśród Was bardzo duże zainteresowanie. Cieszę się, że mogłam zaszczepić w Was choć odrobinę chęci do przemyśleń i zastanowienia się nad tematem wszechobecnej, taniej masówki. Jestem otwarta na dyskusję, więc jeśli uważacie, że temat zasługuje na kontynuację i rozwiniecie, czekam na sygnał. Z chęcią podzielę się swoimi doświadczeniami z osobami, które dopiero zaczynają swoją twórczą podróż.

Dziś wpis z aktualizacją projektów, które zrealizowałam w ostatnim czasie. Starałam się wybierać je tak, by nie powtarzały się z zaprezentowanymi we wcześniejszych wpisach.

Dla ułatwienia, pod każdym projektem umieściłam link do sklepu, gdzie dowiecie się więcej szczegółów oraz bezpośrednio możecie złożyć zamówienie :) 

Pamiętajcie o zbliżajacym się Dniu Mamy <3 Jeszcze zdążymy przygotować dla niej coś osobistego !! 
























Popularne posty