Rzuć mi krawieckie wyzwanie :)

Uwielbiam realizować Wasze projekty :) Co raz zaskakujecie mnie nowymi pomysłami, na rzeczy, których nigdy dotąd nie miałam okazji uszyć. Cieszy mnie to niezmiernie, gdyż mam możliwość podwyższania swoich umiejętności, rozwiązując mniejsze i większe problemy technologiczne. Zapewne sama nie odnalazłabym na tyle motywacji, by podjąć pewne przedsięwzięcia, lecz od motywowania mam Was <3 
Poniżej możecie obejrzeć niektóre realizacje, które powstały w minionym miesiącu :) Jeśli coś przypadło Wam do gustu, wicie gdzie mnie szukać :) 
Przyjemnego weekendu !



Hamak 
Powstał na indywidualne zamówienie, aktualnie rozgościł się na Mazowszu. Hamak przeznaczony jest do użytku wewnątrz jak i na zewnątrz. Mocowanie za pomocą karabińczyka. Siedzisko można prać w pralce po uprzednim wyciągnięciu lin mocujących z tuneli. Do hamaka dedykowana jest poduszka uszyta w tej samej tonacji z wybraną koronką. Dopuszczalna waga relaksowicza to 90 kg :)
Przy aktualnej pięknej, wiosennej pogodzie, grzechem jest nie skorzystać z odpoczynku na świeżym powietrzu :)



Torebka listonoszka

Skórzana torebka damska uszyta ze skórzanej spódnicy dostarczonej przez Klientkę :) Torebka swobodnie pomieści teczkę w formacie A4 oraz kilka drobiazgów. Wewnątrz posiada kieszonkę na suwak.  Noszona na skórzanym pasku z regulacją. Najbardziej klasyczny i uniwersalny model.




Torebka asymetryczna

Najpopularniejszy model spośród moich torebek. Uszyta ze skóry dostarczonej przez Klientkę. Cały urok i indywidualny wzór torebki zawarty jest w naturalnych przeszyciach kurtek, spódnic i spodni skórzanych. Wykorzystuję wszelkie atuty odzieży, by zachować je w ostatecznym produkcie. Torebka jest jednokomorowa, zamykana na suwak, przewieszana w połowie. Dostępne są dwa rodzaje wykończeń: w srebrze lub złocie oraz wymiany paska na łańcuszek.





Koronkowa poszewka na poduszkę

Jedyna jak dotąd poszewka wykonana w całości z bawełnianych koronek. Każda koronka została zszyta z kolejną, tworząc tkaninę. Na wykonanie poszewki o wymiarach 45 x 45 cm, potrzeba 9 mb koronki. Dopiero wtedy, z powstałej tkaniny została wykrojona forma na poszewkę. Żadne zdjęcie nie oddaje jej wyjątkowości i delikatności. Jest ozdobą w każdym wnętrzu, przykuwając uwagę gości. Jeśli czas pozwoli wkrótce uszyję taką dla siebie :)





Kreacja Flemenco

Mocno wierzę w to, że różne siły kierują nas ludzi ku sobie. Nawet z najdalszego zakątka ziemi mamy szansę poznać człowieka, z którym złapiemy bliski kontakt, a nawet można pokusić się o stanie się częścią życia rodzinnego :) Tak właśnie jest w przypadku tej kreacji. Powstała ona na specjalne zamówienie dla niesamowicie zdolnej dziewczyny, która z każdym kolejnym sezonem artystycznym wspina się na coraz wyższe półki możliwości wokalnych, czym zaskakuje mnie ogromnie ! To nasz drugi sezon współpracy. Na potrzeby występów artystycznych uszyłam bluzkę hiszpankę oraz intensywnie czerwoną  spódnicę z koła. Do wykonania dolnej falbany zużyłam 10 metrowy pas tkaniny. Technologicznie wyzwanie niemałe, ale szczery uśmiech młodej wokalistki... jest najpiękniejszą nagrodą za pracę :)




Sukienka dresowa

Sukienka uszyta z dzianiny dresowej w kolorze ciemnej zieleni. Połączenie jej z  koronką początkowo wydawało mi się niekoniecznie właściwe, lecz po pierwszych przymiarkach wszystko stało się jasne. Beżowy, delikatny kolor koronki pięknie współgra z zielenią dresówki. Ze względu na prosty krój sukienki, koronka dodała jej nieco szlachetności.  Uzupełnieniem stylizacji mogą być wysokie zamszowe kozaki w beżowym kolorze. 

Dziękuję Wam za pełne zaufanie w moje możliwości i oddanie waszym pomysłom. Osoby, które poznały mnie bliżej, wiedzą, że jestem w stanie poświecić się bardzo, nawet najbardziej skomplikowanemu projektowi, tylko po to by nauczyć się czegoś nowego i udowodnić sobie, że chcieć to móc :) 
Chcesz rzucić mi wyzwanie ?? Śmiało !! :) 

Wszystkiego dobrego,
Asia


Komentarze

Popularne posty