Mikołajkowe szycie

Choć nadal panuje nam listopad, to powoli zaczynam myśleć o Mikołajkowych prezentach dla bliskich. Poszukując nowych tkanin natrafiłam na przepiękną bawełnę w gwiazdki, w czerwonym i jasnoszarym kolorze. Początkowo nie miałam na nią konkretnej koncepcji, lecz po uszyciu pierwszej poszewki, wiedziałam, że świetnie sprawdzi się w wielu realizacjach. I tak powstała kolejna poszewka, drobne choinki, a w najbliższym czasie powstanie bieżnik i serwetki na świąteczny stół. W zamyśle mam jeszcze uszycie zimowego kompletu pościeli, gdyż bawełna aż się prosi o nieustanne tulenie :)  Mam nadzieję, że wszystkie obdarowane osoby będą zadowolone, a stół świąteczny będzie prezentował się pięknie. 

Poniżej kilka zdjęć poszewek oraz DIY krok po kroku, jak uszyć swoją własną poduchę:)
Zapraszam :)









Komentarze

Popularne posty