Czy warto dbać o swój rozwój i edukację "po zakończonej edukacji" ?

Jeden dzień w tygodniu przeznaczam na samodoskonalenie. Zazwyczaj jest to środa, by w środku tygodnia pobudzić się do działania i dodać świeżości wśród rutynowych obowiązków związanych z prowadzeniem firmy. Podobno czytanie książek jest coraz rzadziej spotykaną pozycją w CV pośród kandydatów do pracy. Co bardzo mnie szokuje ! Gdyż książki są najtańszym sposobem podnoszenia swoich kwalifikacji , a należy rozwijać się na każdym etapie swojego życia.

Dziś chcę Wam przedstawić cztery źródła wiedzy, z których korzystam regularnie.


Kamila Rowińska



Aktualnie jestem na etapie przerabiania książki "Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale". Książka zawiera zestaw ćwiczeń, które mają pomóc nam w uświadomieniu sobie, jakie są nasze wartości, sposób działania w życiu jak i obrane cele. Absolutnie nie jest to podręcznik do przeczytania go w dwa wieczory. Wymaga on skrupulatnej pracy nad sobą oraz zmierzenia się z tym jak aktualnie wygląda nasze życie oraz jaki kierunek chcemy obrać. SZCZERZE POLECAM !
rowinskabusinesscoaching.com


Osm Power


Wydawnictwo Osm Power poznałam dzięki obserwacji Marcina Osmana. Wraz z żoną Kamilą Kruk prowadzą firmę, która wydaje w Polsce zagraniczne książki biznesowe. Wydaje najlepsze książki biznesowe, które każdy przedsiębiorca powinien przyswoić, by być coraz lepszym w tym co robi, bez względu na branżę. Dwie książki, które widzicie na zdjęciu nie są jeszcze przeze mnie skończone. Jeśli jakiejś lekcji nie zdołam skutecznie wdrożyć, zatrzymuję się i pracuję nad tym, by z zawartej w niej wiedzy wycisnąć jak najwięcej.


Benefit


Magazyn Benefit prenumeruję już od blisko dwóch lat. Jest to pozycja bezpłatna, która jest wysyłana w formie papierowej wprost pod moje  drzwi. Najbardziej cenię go za to, że zawiera artykuły biznesowe, tworzone przez specjalistów z różnych dziedzin: HR, marketingu, psychologii, biznesu, lifestyle. Dzięki niemu nie mam poczucia, że jestem w tyle wobec tego co aktualnie dzieje się na rynku, jak również znajduję w niej cenne wskazówki, jak dobrze prowadzić swój biznes i rozwiązywać problemy pracownicze.

Forbes Women



Forbes Women, to najświeższa pozycja w moim edukacyjnym dorobku. Jest to magazyn stworzony przede wszystkim dla przedsiębiorczych kobiet, które chcą od życia trochę więcej. Bardzo cenne jest dla mnie przedstawianie przykładów, że mamy w kraju mnóstwo zdolnych kobiet, które osiągają międzynarodowe sukcesy i warto uczyć się z ich doświadczenia. Ponadto cenię ten magazyn za kobiecy pierwiastek, który pozwala na zupełnie inne spojrzenie na biznes, naszym kobiecym okiem.


Jeśli macie do polecenia ciekawe pozycje książkowe, jak i artykuły, zachęcam do umieszczenia ich w komentarzu. Z pewnością inne osoby tu trafiające z chęcią poznają Wasze rekomendacje.

Komentarze

Popularne posty