Wegatariańskie Święta?? Czemu nie !

Tuż przed Świętami natrafiłam na blog, o którym słyszałam już dawno, lecz nigdy nie miałam przyjemności spróbować potraw na nim prezentowanych. Na pierwszy rzut przygotowałam wegański smalec z fasoli. I tak przepadłam. Jako mięsożerca z przymrużeniem oka traktowałam roślinne zastępniki mięsnych dań. Lecz to co prezentuje autorka bloga Jadłonomia przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Wszystkie przygotowane przeze mnie dania smakowały wyśmienicie i gdyby ktoś powiedział mi, że nie zostały przygotowane ze składników mięsnego pochodzenia, uwierzyłbym bez zająknięcia :) 
Tak oto na Świątecznym stole zagoszczą pasztet ze śliwką, smalec oraz flaczki. Pasztet z soczewicy, smalec z fasoli, a flaczki z boczniaków:) Wiem, brzmi dziwnie, lecz jeśli nie spróbujesz, nie przekonasz się jak w łatwy sposób można przygotować zdrowe substytuty dla ciężkich mięsnych potraw.

Zapraszam na przygodę z pysznymi warzywnymi potrawami z blogiem Jadłonomia.

Poniżej moje dania, które będę testować na bliskich podczas zbliżających się Świąt :) Dobrego dnia !

Przepisy na stronie autorki :)






 

Komentarze

Popularne posty