I co teraz ??



Cześć !

Zazwyczaj to ja Was pytam jak się macie, natomiast dziś to ja napiszę co u mnie słychać.

Ostatnie dwa tygodnie dały mi mocno w kość. Najpierw kilka dni wymagającej kontroli, a później nagła wiadomość o zagrożeniu, z którym będziemy się musieli mierzyć przez najbliższe miesiące. Przyznam, był to dla mnie strzał z bejsbola.

Jak wygląda sytuacja aktualnie ??

Mam się dobrze, tak jak i cały mój zespół ! :) Jesteśmy zdrowi, dzięki czemu możemy normalnie pracować, by móc przygotować się również finansowo na gorszy czas, który na pewno nadejdzie również dla nas.



Jak zapewne wiecie ruszyliśmy z szyciem maseczek bawełnianych. Odzew z Waszej strony był ogromny ! Dziękuję Wam <3

Dzięki Waszym zamówieniom, wczoraj przekazałam 90 masek ochronnych w akcji Krawcowe szyją dla medyków <3 Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję ! (link do maseczek)

Dziś usłyszałam od Pań z mojego zespołu, że są bardzo wdzięczne, że trafiły pod moje skrzydła, gdyż w obecnej sytuacji, bez sprzedaży online, duża część niewielkich szwalni (takich jak moja) traci zlecenia i może się pożegnać z pracą na długie miesiące :(

Dlatego jestem wdzięczna za to co mam i przede wszystkim za Was <3 Za to, że każdego dnia wspieracie mnie w wiadomościach, za to, że regularnie składacie zamówienia, co pozwoli nam przetrwać w najbliższym ciężkim czasie.

Jakie plany na nadchodzący czas ??

Zbliżają się święta :) Jeszcze nikt z nas nie wie jaką będą one miały w tym roku formę, czy spotkamy się z rodziną, czy jednak pozostaniemy w swoich domach. Nie miej ruszamy jak co roku z szyciem świątecznych obrusów :) :)

Dodatkowo wkrótce pojawi się pierwszy produkt elektroniczny, który do tej pory nie miał konkretnego miejsca w czasie, teraz jest idealny :)

Próbuję nowych strategii, choć jak większość przedsiębiorców działam po omacku i intuicyjnie, nie wiedząc jakie konsekwencje przyniosą podjęte działania. Ale jestem dobrej myśli !

O mnie się nie martwcie ;) Już nie jeden kryzys w firmie przetrwałam i będę robić co w mojej mocy, by wyjść z niego obronną ręką. Nie dla siebie samej, dla mojego zespołu, za który jestem teraz wyjątkowo odpowiedzialna ! :)


A jak jest u Was i w Waszych biznesach ?? Wdrażacie już konkretne działania, by się zabezpieczyć na przyszłość?? :)

Komentarze

Popularne posty