Może nie wygląda, lecz jak smakuje !

 Być może poniższa przekąska nie należy, do najmniej czasochłonnych w przygotowaniu, lecz zapewne jest warta poświęceniu jej odrobiny sobotniego popołudnia. Ziemniaki bardzo dobrze nadają się jako alternatywa dla frytek oraz jako dodatek do mięs.
Ja przetestowałam je w towarzystwie polędwicy wieprzowej oraz kalafiora. Potrawa wyszła mi raczej radiowa :| , ale smak obronił się bezwzględnie :) Mając więcej możliwości i czasu, przedstawię również przepis na polędwicę wieprzową w musztardzie francuskiej.
Zabieramy się za ziemniaki.

Potrzebujemy:
- 1/2 kg małych ziemniaków
- 25 g masła
- zioła wg uznania
- sól gruboziarnista

Ziemniaki dobrze myjemy i gotujemy w mundurkach. Po odcedzeniu i lekkim przestudzeniu, zgniatamy i kładziemy na papier do pieczenia. Ziemniaki smarujemy rozpuszczonym masłem, posypujemy solą i pieczemy ok 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 195 stopni.

Podajemy z miętowym dipem lub innym sosem.
A tak teraz wpadło mi do głowy, że jest to świetny dodatek do dań z grilla !! :)




Komentarze

Popularne posty